۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷

فرمانده انتظامی شاهرود:

اجرای طرح ارتقای امنیت در شاهرود/ ۱۲ شکارچی و اراذل دستگیر شدند

اجرای طرح ارتقای امنیت در شاهرود/ ۱۲ شکارچی و اراذل دستگیر شدند

شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت طی هفته گذشته با رویکرد محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: طی عملیات مختلف ۹ اراذل اوباش و سه شکارچی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شائینی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی هفته گذشته طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا درآمد، ابراز داشت: هدف از انجام طرح بازگشت امنیت در محلات پر خطر است.

وی بابیان اینکه با همکاری پلیس اطلاعات ۹ نفر از ارازل و اوباش دستگیر شدند، افزود: جرم این افراد انجام اعمال هنجارشکنی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و سطح شهر بوده است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی هفته اخیر ۲۰ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد، ابراز داشت: این اقدام به علت مزاحمت و ایجاد ناامنی در سطح شهر انجام گرفته است.

شائینی بابیان اینکه ۲۲ خرده فروش مواد مخدر نیز در سطح پارک‌ها و پاتوق‌های آلوده دستگیر شدند، تصریح کرد: توقیف ۱۵ خودرو به دلیل حرکات خطرناک رانندگی و آلودگی صوتی نیز دیگر اقدام مهم هفته گذشته بوده است.

وی بابیان اینکه سه شکارچی غیرمجاز (دو نفر در منطقه شکار ممنوع و یک نفر در مخفیگاه) نیز طی این طرح دستگیر شدند، افزود: از این متهمان سه قبضه سلاح شکاری و ۱۰ تیر کشف و متخلفان به مراجع قضائی ارجاع داده شده شدند.

کد خبر 6159718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha